Sipas një raporti të New York Times, gjërat në Facebook dhe shërbimet e lidhura me mesazhe, si Instagram, WhatsApp dhe Messenger, mund të ndryshonin në mënyrë drastike.Pasi Facebook ka fituar të gjitha shërbimet kryesore sociale dhe të mesazheve gjatë viteve, përkatësisht Instagram dhe WhatsApp, Mark Zuckerberg synon të bashkojë tre platformat, duke i integruar ato
Sipas një raporti të New York Times, gjërat në Facebook dhe shërbimet e lidhura me mesazhe, si Instagram, WhatsApp dhe Messenger, mund të ndryshonin në mënyrë drastike.
Pasi Facebook ka fituar të gjitha shërbimet kryesore sociale dhe të mesazheve gjatë viteve, përkatësisht Instagram dhe WhatsApp, Mark Zuckerberg synon të bashkojë tre platformat, duke i integruar ato me njëra-tjetrën.
Le të shpjegojmë më mirë: të tre shërbimet nuk do të zhduken dhe do të jenë ende të përdorshme në mënyrë individuale, por do të ketë një integrim më të madh midis tyre. Për shembull, një përdorues WhatsApp mund të dërgojë një mesazh tek një përdorues në Facebook Messenger ose në Instagram dhe anasjelltas.
Këtu është një shembull i detajuar: Një person X, i cili nuk ka WhatsApp por vetëm Facebook Messenger, mund të dërgojë një mesazh përmes Messenger në WhatsApp, tek një person hipotetik Y. Pra, për të dërguar një mesazh në WhatsApp, nuk do të jetë më e nevojshme për tu abonuar shërbim, pasi ajo mund të dërgohet përmes Messenger.
Synimi i Facebook është krijimi i një rrjeti unik të komunikimit (ndër të tjera ajo ka qenë gjithmonë qëllimi i Mark Zuckerberg, që nga krijimi i rrjetit social blu në 2004), gjë që do t’i bëjë gjërat më të lehtë për përdoruesit, duke e bërë biseda edhe më të sigurta, në sajë të encryption fund-to-end unifikuar.
Duket se kjo ka qenë qëllimi i Zuckerbergut që nga fillimi i blerjes së WhatsApp, i cili u zhvillua në vitin 2016. Jo të gjithë në kompani janë të lumtur me këtë vendim: themeluesit e WhatsApp-it, me shumë gjasa, u shkarkuan për shkak të kjo ide. Pikërisht planet më të mira të mesazheve më të përdorura në botë nuk e pranojnë tërësisht projektin e ri: ekziston një frikë e reperkusionit në reputacionin e shërbimit, duke qenë një nga më të vlerësuarat ndonjëherë në sajë të politikave të miratuara para blerjes nga Facebook, si mungesa e vullnetit për të futur reklama dhe ndalimi i shitjes së të dhënave të përdoruesit. Vendimi u mor megjithatë, së shpejti (mendon se deri në vitin 2020) do të ketë këtë revolucion të madh midis tre shërbimeve, me avantazhet e tij të shumta të shkathtësisë, por mangësitë e mundshme në aspektin e privatësisë.
Lini Komentin tuaj
Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *