INSTAT tregon se çmimi i naftës ishte rreth 170 lekë për litër. Në total, konsumi në vlerë (sasia x çmimi për litër) vitin e kaluar vlerësohet në rreth 102 miliardë (840 milionë euro), sipas vlerësimeve të Monitor. Këtë vit, nëse çmimet mbeten në këto nivele, për të njëjtat sasi prej rreth 600 mijë tonë, konsumatorët
INSTAT tregon se çmimi i naftës ishte rreth 170 lekë për litër. Në total, konsumi në vlerë (sasia x çmimi për litër) vitin e kaluar vlerësohet në rreth 102 miliardë (840 milionë euro), sipas vlerësimeve të Monitor. Këtë vit, nëse çmimet mbeten në këto nivele, për të njëjtat sasi prej rreth 600 mijë tonë, konsumatorët do të duhet të shpenzojnë 138 miliardë (rreth 1.13 miliardë euro), ose gati 300 milionë euro më shumë.
Me rritjen e çmimeve të karburanteve, shqiptarët pritet të paguajnë shumë më tepër për të udhëtuar, duke furnizuar me karburant makinat e tyre dhe në mënyrë indirekte nga kostot e transportit, të produkteve të tjera të lidhura me arin e zi.
Çmimi i një litri naftë ka arritur fundjavën e kaluar nivele të paprecedentë 230 lekë për litër. Tre ditët e fundit të javës së kaluar, vaji u rrit tre herë, duke shkruar nga 192 lekë për litër në 230 lekë, duke shtuar rritjen e çmimit në fillim të muajit Shkurt.
Vetëm këtë vit, nafta është rritur me 45-50 Lekë për litër. Aktorët e tregut shprehin si arsye rritjen e naftës ,çmimet në bursat ndërkombëtare, ku ari i zi tregtohet me rreth 118 dollarë për fuçi.Ata pretendojnë se ka qenë një situatë emergjente e krijuar për shkak të krizës Ukrainë-Rusi dhe nuk flitet më për çmimin, por për produktin e siguruar.
Sipas të dhënave nga dogana, konsumi i karburantit në vend është rreth 600 mijë tonë në vit. I gjithë konsumi në vend sigurohet nga importimi, si rafineria e naftës ARMO, e cila më parë ka zënë rreth 30% të tregut, që nuk funksionon për rreth 4 vjet.
INSTAT tregon se çmimi i naftës ishte rreth 170 lekë për litër. Në total, konsumi në vlerë (sasia x çmimi për litër) vitin e kaluar vlerësohet në rreth 102 miliardë (840 milionë euro), sipas vlerësimeve të Monitor. Këtë vit, nëse çmimet mbeten në këto nivele, për të njëjtat sasi prej rreth 600 mijë tonë, konsumatorët do të duhet të shpenzojnë 138 miliardë (rreth 1.13 miliardë euro), ose gati 300 milionë euro më shumë.
Shpenzimet mund të jenë edhe më të larta për shkak të rritjeve të ndjeshme të konsumit të karburantit në kohët e fundit .Tregëtarët pretendojnë se deri më tani (përpara çmimit rritur në 230 lekë) nuk ka pasur ulje konsumi, sepse përdorimi i makinave është i nevojshëm. Tendenca e vetme është rënia në pikat kufitare sepse njerëzit që jetojnë në kufi mbushin makinat e tyre në vendet fqinje, ku nafta kushton më lirë.
Të dhënat e doganave tregojnë gjithashtu se në periudhën janar-shkurt të vitit 2022, importet e naftës u zgjeruan me rreth 5 mijë ton, një rritje prej rreth 6% krahasuar me të njëjtën periudhë të një viti më parë, ndikuar kjo nga rritja e konsumit.
Çmimet e naftës dhe benzinës kanë arritur nivele historike mëngjesin e kësaj të shtune në Shqipëri. Si asnjëherë më parë, shqiptarët po blejnë sot një litër naftë ose benzinë me një mesatare prej 220-230 lekë, ndërsa një litër gaz kushton 90-95 lekë. Çmimet janë rritur vetëm me rreth 45 lekë gjatë javës së fundit për shkak të pasigurisë që lufta ka sjellë në tregje, por edhe mund të jetë e kundërta e lakmisë së tregtarëve për të marrë avantazhin e çdo ngjarje të tillë. Nga ana tjetër, Shqipëria ka një tarifë të fortë ku çmimi aktual vlerësohet, se Shqiptarët paguajnë mesatarisht 120-130 lekë taksa për çdo litër naftë apo benzinë që blejnë.
Elda Ndreu
Lini Komentin tuaj
Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *