Projekti i portit të Durrësit dhe shqetësimet publike

Projekti i portit të Durrësit dhe shqetësimet publike

Ndërtimi i projekteve të infrastrukturës, sidomos atyre të financuara nga kompani të huaja apo investitore të mëdhenj, shpesh shkakton shqetësime dhe polemika në shoqëri. Një ndër këto është edhe ndërtimi i portit të Durrësit. Prishja e portit mijëra vjeçar për t’ia falur tokën 80 hektarë kompanisë arabe Eagle Hills për të ndërtuar një port turistik,

Ndërtimi i projekteve të infrastrukturës, sidomos atyre të financuara nga kompani të huaja apo investitore të mëdhenj, shpesh shkakton shqetësime dhe polemika në shoqëri. Një ndër këto është edhe ndërtimi i portit të Durrësit. Prishja e portit mijëra vjeçar për t’ia falur tokën 80 hektarë kompanisë arabe Eagle Hills për të ndërtuar një port turistik, shkaktoi jo pak kundërshti publike.

Ndërtimi i këtij porti tregtar solli disa çështje të diskutueshme, si:
1. Humbja e tokës shtetërore

2. Mashtrimi publik, ku qeveria fillimisht tha se fatura prej 390 milionë euro për ndërtimin e portit tregtar në Porto Romano nuk do të paguhet nga paratë e taksapaguesve, por do të financohet nga të ardhurat e Autoritetit Portual të Durrësit. Megjithatë, më vonë u zbulua se kjo deklaratë ishte e rreme, dhe të gjitha koston e ndërtimit do të paguheshin nga paratë e taksapaguesve.

3. Financimi i pasigurt: Qeveria kishte parashikuar në projektbuxhet një fond prej 8.6 miliardë lekësh (rreth 82 milionë euro) për ndërtimin e portit tregtar në Porto Romano. Megjithatë, burimi i financimit për këtë shumë nuk ishte i qartë në fillim. Më vonë u tha se po zhvilloheshin negociata për të siguruar një kredi nga Banka Botërore, por marrëveshja ende nuk ishte finalizuar.

4. Kosto dyfishe për qytetarët: Ndërtimi i portit turistik do të shihte humbjen e tokës shtetërore dhe një shumë prej 390 milionë eurove që do të paguhej nga taksapaguesit për ndërtimin e portit tregtar në Porto Romano. Kjo solli kritika të forta, pasi duket se qytetarët do të paguajnë dy herë për të ndërtuar dy porte të ndryshme në të njëjtin qytet.

5. Pretendimet e qeverisë për përfitime, ku qeveria argumentoi se ndërtimi i portit turistik do të rrisë turizmin në Shqipëri dhe do të sjellë përfitime ekonomike në vend. Megjithatë, përfitimet e pretenduara nga qeveria mbeten për t’u parë, ndërsa qytetarët janë të shqetësuar për financimin e projektit me paratë e tyre.

Këto sfida dhe shqetësime janë të zakonshme në rastet e projekteve të mëdha por ajo që kërkohet është transparenca dhe vlerësim i hollësishëm të përfitimeve e kostove për qytetarët dhe vendin.

Bleona Guraj

Student
AUTHOR
PROFILE

Artikuj të ngjashëm

Lini Komentin tuaj

Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *

Të Fundit

Më të Komentuar