Google po rrit çmimin e shërbimit të saj të YouTube TV në internet për klientët e rinj pasi shton kanale nga kompania “Time Ëarner Inc” (TËX.N) Turner, National Basketball League dhe Major League Baseball tha të mërkurën. Më pak se një vit pas lançimit të YouTube TV, kompania po rrit çmimet e saj në 40
Google po rrit çmimin e shërbimit të saj të YouTube TV në internet për klientët e rinj pasi shton kanale nga kompania “Time Ëarner Inc” (TËX.N) Turner, National Basketball League dhe Major League Baseball tha të mërkurën.
Më pak se një vit pas lançimit të YouTube TV, kompania po rrit çmimet e saj në 40 dollarë në muaj nga 35 dollarë në muaj që ishte me parë , pasi shton kanalet e Turnerit, të cilat përfshijnë TNT, CNN dhe TBS, dhe së shpejti do të shtojnë rrjetin MLB dhe NBA TV.
Google po e zgjeron ofertën e tij në një kohë kur një numër gjithnjë e më i madh i shërbimeve konkurruese, siç është Dish Netëork Corp (DISH.O) Sling TV, AT & T (TN) DirectTV Noë dhe Hulu, konkurrojnë për të fituar numrin në rritje të shikuesve të cilët janë duke anulluar abonimet e tyre kabllore për të parë shfaqjet e tyre të preferuara në internet.
Katër kompanitë më të mëdha kabllore dhe satelitore humbën 1.5 milionë konsumatorë me pagesë tek TV në 2017.
DirectTV tani ka mbi 2 milion abonentë, sipas AT & T. Sling TV, Hulu dhe YouTube TV nuk tregojnë se sa përdorues kanë, por firma kërkimore BTIG vlerëson se ata kishin respektivisht 2.1 milion, 500.000 dhe 350.000 nga fundi i 2017.
Shpenzimet për këto oferta konkurruese shkojnë nga 20 dollarë për ofrimin më themelor të TV-së nga 30 kanale në 39.99 dollarë për Hulu-n me më shumë se 50 kanale dhe programin e saj të shfaqjeve dhe filmave, të cilat kushtonë 7.99 $ veç e veç.
Google pretendon që oferta e saj e fortë sportive do të ndihmojë në fitimin e më shumë abonentëve, tha Heather Moosnick, drejtor i partneriteteve të përmbajtjes, YouTube TV.
“Sporti është me të vërtetë një nga ofertat kryesore që do të ishte i gatshëm të paguante për një shërbim të drejtpërdrejtë televiziv”, tha ai.
Për këtë qëllim, Google ka synuar tifozët e sportit me reklamat e veta televizive këtë vit. Nëntëdhjetë e gjashtë përqind e reklamave të TV të YouTube deri më tani këtë vit janë shfaqur gjatë programimit sportiv, duke përfshirë Super Boël, sipas iSpot.tv, i cili gjurmon reklama televizive.
“Kur Google nisi TV YouTube në prill të vitit të kaluar, ishte e kujdesshme se sa përmbajtje po ofronte në mënyrë që të mund ta mbante çmimin aq të ulët sa të ndiqte shtrirjen e kordonit ose njerëzit që mendonin të priste kordonin”, tha Moosnick.
Në lançim YouTube TV ofroi pothuajse 50 kanale në pesë tregje. Me këto shtesa, YouTube TV do të ketë pothuajse 60 kanale dhe do të jetë në 100 tregje, tha Moosnick.
Çmimi i ri do të hyjë në fuqi për përdoruesit e rinj që regjistrohen pas 13 mars, tha kompania.
Nga: Reuters
Përshtati: Alban Tufa
Lini Komentin tuaj
Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *