Fëmijët që mbajnë mend logot e markave, janë obezë

Ngjyrat e ndezura, logoja dhe ushqimi që McDonalds, KFC dhe shumë vende të tjera që shpërndajnë ushqime të shpejta, mund të shihen në të gjithë qytetin. Nga një studim i bërë, humultuesit kanë dalë në përfundim se fëmijët e moshës 3-vjeçare që njohin logot e restoranteve, kanë më shumë gjasa të jenë obezë. Ekpertë të

Ngjyrat e ndezura, logoja dhe ushqimi që McDonalds, KFC dhe shumë vende të tjera që shpërndajnë ushqime të shpejta, mund të shihen në të gjithë qytetin.

Nga një studim i bërë, humultuesit kanë dalë në përfundim se fëmijët e moshës 3-vjeçare që njohin logot e restoranteve, kanë më shumë gjasa të jenë obezë.

Ekpertë të këtij studimi tregojnë se fëmijët të cilët arrijnë të kujtojnë emrat e pijeve dhe të ushqimeve që nuk janë të shëndetshme janë më të rrezikuar të jenë mbipeshë apo obezë.

/ Izabela Zavalani /

objektiv.al
ADMINISTRATOR
PROFILE

Artikuj të ngjashëm

Lini Komentin tuaj

Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *

Të Fundit

Më të Komentuar