Të fiksuar pas “Candy Crush Saga”

  • Prill 2012: Candy Crush hidhet si lojë në Facebook
  • Nëntor 2012: i gatshëm për pajisjet iOS
  • Dhjetor 2012: Futet  në pajisjet Android
  • Shkurt 2013 : Loja më popullore në Facebook
  • Nëntor 2013 : Arrin 500 milionë shkarkime në mbarë botën
  • Dhjetor 2013 : Zgjerohet pothuajse në gjithë botën
  • Nga studimi mbi disa përdorues të lojës doli se:
    • 67 % thonë se loja ka pasur një ndikim në jetën e tyre
    • 32 % e lojtarëve injorojnë miqtë dhe familjen e tyre në facebook
    • 30 % thonë se janë të varur nga loja
    • 25 % e lojtarëve kanë shpenzuar të holla për Candy Crush
    • 20 % pranojnë se luajnë “shpesh” Candy Crush
    Njerëzit janë fiksua kaq shumë pas kësaj loje, ku ka nga ato që kur mbyllin sytë për të vjetur, shohin figura dhe ngjyra të lojës.   /Ejup Lila/  ]]>

    objektiv.al
    ADMINISTRATOR
    PROFILE

    Artikuj të ngjashëm

    Lini Komentin tuaj

    Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *

    Të Fundit

    Më të Komentuar