Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Beder



Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

vrioni

Kontrolli i depresionit me anë të ushqimeve

Kontrolli i depresionit me anë të ushqimeve

0 Komentet 🕔27.06.2013 - 11:00

Depresioni është sëmundje që tani mund të luftohet edhe me anë të ushqimeve. Mjekët theksojë se ushqimet që përmbajnë omega 3 të tilla si, peshku dhe frutatt e thata, kufizimi i lipideve me origjinë shtazore të klasifikuara si karbohidrate të ngopura mund të ndikojnë pozitivisht në shëndetin tonë duke ulur nivelin e depresionit.

Gjithashtu, ka edhe disa perime që ndikojnë në kontrollimin e depresionit si brokoli, lakra. Kastrati dhe ҫaj jeshil.

Ndërsa ҫokollata, e cila stimulon lirimin e një substance të quajtur serotonin, që ndikon tek humori duke dhënë një efekt kundërproduktiv dhe mund t’i zhysë njërëzit në gjendje të thellë depresive.

Edhe pijet alkolike që shkaktojnë gjendjen e papritur të euforisë dhe që shterojnë në një kohë të shkurtër duhet të shmangen pasi shkaktojnë depresion.

/Enkeleda Cami/

 

Nuk ka Komente

Për momentin nuk ka komente!

Askush nuk ka lënë koment për këtë postim!

Shkruaj një koment

Adresa juaj e e-mail-it nuk do të publikohet. Plotësimi i fushave të domosdoshme është shënuar me shenjën *

Sondazh

A mendoni se reforma në drejtësi do të japë rezultatet e pritura?

View Results

Loading ... Loading ...

Fjalë e urtë

Ku ka tym,ka edhe zjarr