1. Kondicioneri i regjistruar për te siguruar me shume se 5 grade diference me ambientin e jashtëm. 2. Mbingarkimi i makinës, sidomos kur peshat e mëdha nuk janë shume te domosdoshme. 3. Mirëmbajtja e motorit lihet pas dore 4. Qëndrimet me motor te ndezur. Është llogaritur se gjate qëndrimit vetëm për dy minuta, sasia e
1. Kondicioneri i regjistruar për te siguruar me shume se 5 grade diference me ambientin e jashtëm.
2. Mbingarkimi i makinës, sidomos kur peshat e mëdha nuk janë shume te domosdoshme.
3. Mirëmbajtja e motorit lihet pas dore
4. Qëndrimet me motor te ndezur. Është llogaritur se gjate qëndrimit vetëm për dy minuta, sasia e karburantit te konsumuar është e
tille sa te mbuloje 1 km lëvizje te makinës
5. Zgjedhja e rrugës me te favorshme. Gjë qe kohet e fundit me navigatorët satelitore është bere edhe me e lehte
6. Ndalimet e shpeshta. Motori punon me më shume eficencë kur ai ruan një temperature te caktuar, dhe te njëjtin ritëm
7. Kujdes me shpejtësinë. Ne makinat e sotme, konsumet
me te ulta arrihen kur xhirot e motorit nuk kalojnë me shume se dy-tre mije ne minute, pra kur arrijmë një shpejtësi 110-130 km/ore.
/Altin Tufa/
Lini Komentin tuaj
Adresa juaj e emailit nuk do të publikohet. Fushat e kërkuara janë shënuar me *