7 mënyrat për të reduktuar stresin

0

Stresi është nje fenomen shumë i pranishëm ditët e sotme, faktorët janë të shumtë. The Power of Rest shfaq 7 mënyrat se si duhet pushuar truri dhe si të rifitoni energjitë.

1. Shëtisni

20 deri 30 minuta shëtitje  majftojnë që truri juaj të pushojë. Një pushim në ajër të freskët ndihmon te zhvillohen më shpejtë qelizat e reja.

2. Çlodheni trurin

Nëse doni një ditë të sukseshme punë, ju nevojiten disa orë gjumi të thellë

3. Natyra të jep freski

Psikologët  nuk kanë arritut të zbulojnë se pse njërëzit më lëhtë mësojne kur ecin nëpër natyrë, sesa në një qëndër tregtare. Natyra përmison disponimin dhe shton vitaminën D.

4. Jini sa më shumë kreativ

Bëni te gjitha gjërat që zakonisht nuk i beni, do të ju ndihmojë të filloni të mendoni për një prespektivë tjetër.

5. Përdorni teknika për pushim më të shpejtë

Është shumë  e rëndësishme të kuptosh se pushimi ndikon shumë pozitivisht në organizëm. Ekzistojnë katër mënyra të pushimit aktiv: fizik, psikik, shoqëror dhe shpirtëror. Të gjitha ndihmojnë në zvogëlimin e stresit.

6. Ballafaqoni bioritmin tuaj me atë ‘natyral’

Provoni që detyrat dhe obligimet t’i ndeshni me bioritmin natyror të organizmit tuaj. Kjo mund të kuptohet fare mirë me faktin se më së miri porositë na kujtohen herët në mëngjës sesa në mbrëmje që është koha ideale për miqtë dhe familjen.

7. Kini vëmëndjen

Sa më shume ta ngarkoni trurin gjatë rrugës aq mq shumë do të jeni të strësuar. Bëni ndonjë pauze dhe pushoni

/Jonida Halili/

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here